Výkonnostnímu marketingu se věnuji již přes 7 let a správa Facebook kampaní se stala mojí srdeční záležitostí 🚀. Většině svých klientů však spravuji také PPC reklamu na Googlu a Seznamu, protože tento marketingový mix nám přeci jenom funguje nejlépe 📈 A také jsem názoru, že všechny tyto kanály by měly být z pohledu efektivity, investic a logiky vzájemně propojené ♾️.
Kampaně spravuji jedničkám či dvojkám na trhu ve svém odvětví, ale i menším poctivým e-shopům. Ve svém portfoliu mám řadu menších rodinných značek i samotných výrobců krásných 🇨🇿 českých produktů. A to mě hrozně těší, protože právě takovým projektům nejvíc fandím 🎉.
Co umím?
V reklamách jsem efektivně proinvestoval již desítky milionů Kč a soustředím se výhradně na výkon 🎯. S klienty máme velmi detailně stanovené cíle a maximální hodnoty PNO. Vedeme aktualizované tabulky výkonu jednotlivých kanálů i celého projektu 📊. Tím prakticky nikdy nedochází k situacím, kdy by klient nesmyslně investoval do kampaní nad rámec stanovených cílů a vyhazoval peníze oknem 💸.
Správa kampaní pro e-shopy už dnes ale není jenom o klikání reklam ❌. S příchodem nových hráčů na trh a houstnoucí konkurencí je to již velmi komplexní disciplína 🔍. A proto s klienty rozebíráme v rámci kampaní také další klíčové prvky, jako jsou průměrná cena objednávky – konverzní poměr – rozšiřování klíčových kategorií – či obsah na sociálních sítích.
Hodně si potrpím na data a jsem blázen do 🆎 testování, které nám s klienty pomáhá utíkat konkurenci a růst. Jak AB testovat si můžete přečíst v jednom z mých nejnovějších článků – AB testy aneb cesta k milionovým tržbám.
U hodně projektů mám také velmi dobrou zkušenost se škálováním kampaní na sociálních sítích. Jak takové škálování probíhá a na co se u Meta kampaní zaměřit se dočtete v článku 21 tipů, které raketově nakopnou vaše Facebook kampaně.
Více se o mé práci dozvíte v článcích a na mých sociálních sítích, kde vše otevřeně sdílím: