Obrázek Vaší Facebook reklamy musí zaujmout!

Největší roli u Facebookové reklamy hraje bez pochyby obrázek nebo fotka reklamy. Divili by jste se jak významnou roli tento aspekt hraje. Mrkněte na 10 rad, jak vhodný a efektivní obrázek vytvořit.


 

Autor článku
Martin Pšenica

1) Vyhněte se modrým a bílým barvám Vašich obrázků. V modrobílém kabátu Facebooku se Vaše reklamy lehce ztratí.

2) Používání fotek z fotobank není u tvorby reklam vyloženě zločinem, ale přeci jenom se tomu vyhněte. Mnohem lépe reagují lidé na originální a důvěryhodné vlastní fotografie.

3) Používejte výrazné barvy a skvěle reagují lidi také, když vidí v reklamě obličeje.

4) Pokud Vaše fotka zaujme, máte na půl vyhráno. Doplňte ji ještě o výzvu v podobě tlačítka (prohlédnout si, e-book zdarma, konzultace, objednat, návod zde, více apod.). Řekněte lidem přesně to, co mají udělat.

5) Buďte originální a odlište se ve světě Facebookových reklam od konkurence.

6) Skvěle také fungují čísla, která lidské čtení zpomalují a vyžadují jistou pozornost a soustředění.

7) Vkládejte na své obrázky slova jako „sleva, nová cena, akce, – 30% atd. Užívání těchto slov je již trochu rutinou, ale stále skvěle fungující.

8) Nepoužívejte nekvalitní fotografie do Vašich reklam. Pamatujte! Čím lepší fotografie, tím lepší Vaše reklama a celkově marketing je. Nebojte se oslovit profesionálního fotografa a grafika. Prvotní náklady sice budou vysoké, ale díky výrazně zvýšené efektivitě reklamy, se Vám peníze velmi rychle vrátí. 

TIP: Kvalitní a poutavá fotografie dokáže snížit náklady reklam klidně i o polovinu.

9) Očekávejte, že u méně kvalitních fotografií Vás budou se zájmem o Vaši službu oslovovat spíše méně movití klienti a menší společnosti. Při používání „vystalovaných“ fotografií očekávejte mnohem zajímavější poptávky i zájemce. 

10) Používejte správné formáty obrázků (standardní Facebook reklama má rozměry 1200 x 628 px).

obrazek na facebooku

Tento obrázek Facebook reklamy možná zaujme, ale také je vlastně nic neříkající. Zkrátka člověk neví, co po něm tato reklama chce. Bez nápadu a výzvy (zřejmě fotobanka).

Za mě perfektní reklama, ideální na léto, zaujme, přesně naznačí, co má člověk udělat. Prostě Facebook obrázek reklamy na jedničku.

Obsah článku

PPC
40%
SEO
25%
Marketing
80%