773 006 286
martinpsenica.web@gmail.com

Blog

Proč je reklama na Seznamu stále tak populární a účinná

Přestože reklamy od Google Ads a Facebooku jsou v celosvětovém měřítku stále oblíbenější, jako český podnikatel máte k dispozici ještě jednu možnost…

Jak přemýšlet nad Facebook marketingem své firmy v roce 2020

Prostředí Facebooku se prakticky od základu změnilo. V současnosti jednomu uživateli Facebooku náleží denně ke zobrazení až několik tisíc příspěvků…

Obrázek Vaší Facebook reklamy musí zaujmout!

Největší roli u Facebookové reklamy hraje bez pochyby obrázek nebo…

Jak dělat SEO? Co je SEO (optimalizace) a kolik stojí? Tipy, triky a návody

I když Vám mnoho copywriterů bude tvrdit, že klíčová slova nehrají roli, nevěřte jim…

Jak zvýšit návštěvnost stránek a proč je důležitá?

Často hned na začátku diskuse s podnikatelem o jeho internetovém marketingu cítím, že je podrážděný…

Proč platit PPC specialistu a nedělat reklamní kampaně sám

Až příliš často se setkávám s tím, že si podnikatelé vytváří reklamu na internetu sami (aby ušetřili)…

Sledují Vás reklamy? Co je remarketing a jak funguje?

Hodně lidí se kterými jsem se bavil o internetu mi sdělili, že je reklama na určitý produkt doslova pronásledovala tak dlouho…

Jak nenaletět slibům reklamní (digitální) agentury?

Často čtu na sociálních sítích pod články s internetovým marketingem různé reakce podnikatelů ohledně vyhledávačů. Dost často jsou velice mylné… 

PPC reklama – odpovědi na otázky a nejasnosti ohledně PPC

Jestli do PPC reklamy investujete 10 000 Kč měsíčně nebo 200 000 Kč měsíčně je pouze…

Před začátkem tvorby nového webu řešte klíčová slova!

Klíčová slova jsou důležité fráze, které píší vaši potenciální zákazníci do vyhledávačů, aby našli váš produkt či…