773 006 286
martinpsenica.web@gmail.com

Blog

Online marketing: Pomocník, bez kterého se dnes podnikání již zkrátka neobejde

Pokud nástroje digitálního marketingu využíváte správně, můžete svůj byznys znásobit o desítky, někdy i stovky procent. Ano, až takové divy lze dokázat, přestože se úspěch…

Jak propagovat a zviditelnit web či e-shop. Jde to za peníze i zdarma.

Vyladili jste firemní webové stránky nebo e-shop do posledního detailu a po dlouhých týdnech práce máte pocit, že výsledek stojí za to. Zdaleka však nemáte vyhráno, čeká vás řešení klíčové otázky…

Agentura vs. freelancer. Kdo pro vás bude větším přínosem?

Pokud to s firemním marketingem myslíte vážně a svěříte jej do rukou odborníků, pak budete stát před zásadním rozhodnutím. Čeká vás výběr mezi digitální agenturou a specialistou na volné noze…

Google reklama jako nejúčinnější marketingový nástroj

Skoro se chce říct, že kdo nevyužívá reklamu na Google, jako by nebyl. Do jisté míry je to pravda. Pomocí Google Ads, největší inzertní online platformy na světě, propagují miliony lidí napříč kontinenty, pro některé firmy je dokonce existenčně důležitá. V čem tkví kouzlo propagace na Googlu…

Koronavirus a e-commerce – skvělé tipy, videa, odkazy, návody

Nikdo z nás neví, jak dlouho to bude celé trvat, jaké to bude mít následky, jak se změní chování lidí a co vlastně bude. Pojďme se ale podívat na to, kde mohou firmy nyní najít užitečné informace a diskuse…

Proč a jak měřit návštěvnost a rychlost stránek

Možná máte nejhezčí web na světě a prodáváte na něm nejlepší produkty. Ale znamená to automaticky úspěch? Neznamená. Abyste zjistili, jestli vaše stránky plní svůj účel a správně fungují, potřebujete na nich provádět…

Proč je reklama na Seznamu stále tak populární a účinná

Přestože reklamy od Google Ads a Facebooku jsou v celosvětovém měřítku stále oblíbenější, jako český podnikatel máte k dispozici ještě jednu možnost…

Jak přemýšlet nad Facebook marketingem své firmy v roce 2020

Prostředí Facebooku se prakticky od základu změnilo. V současnosti jednomu uživateli Facebooku náleží denně ke zobrazení až několik tisíc příspěvků…

Obrázek Vaší Facebook reklamy musí zaujmout!

Největší roli u Facebookové reklamy hraje bez pochyby obrázek nebo…

Jak dělat SEO? Co je SEO (optimalizace) a kolik stojí? Tipy, triky a návody

I když Vám mnoho copywriterů bude tvrdit, že klíčová slova nehrají roli, nevěřte jim…

Jak zvýšit návštěvnost stránek a proč je důležitá?

Často hned na začátku diskuse s podnikatelem o jeho internetovém marketingu cítím, že je podrážděný…

Proč platit PPC specialistu a nedělat reklamní kampaně sám

Až příliš často se setkávám s tím, že si podnikatelé vytváří reklamu na internetu sami (aby ušetřili)…

Sledují Vás reklamy? Co je remarketing a jak funguje?

Hodně lidí se kterými jsem se bavil o internetu mi sdělili, že je reklama na určitý produkt doslova pronásledovala tak dlouho…

Jak nenaletět slibům reklamní (digitální) agentury?

Často čtu na sociálních sítích pod články s internetovým marketingem různé reakce podnikatelů ohledně vyhledávačů. Dost často jsou velice mylné… 

PPC reklama – odpovědi na otázky a nejasnosti ohledně PPC

Jestli do PPC reklamy investujete 10 000 Kč měsíčně nebo 200 000 Kč měsíčně je pouze…

Před začátkem tvorby nového webu řešte klíčová slova!

Klíčová slova jsou důležité fráze, které píší vaši potenciální zákazníci do vyhledávačů, aby našli váš produkt či…