V roce 2019
1 mil Kč
Proinvestovaných v online kampaních
JMENUJI SE MARTIN PŠENICA
Prodej vašich služeb a produktů bude mým neúnavným zájmem. Navíc jsem vždy připraven v kontaktu.
Nebudete jen dalším nepotřebným klientem s menším rozpočtem. Reklamu si vyzkoušejte bez závazku smlouvy. Poté se sami rozhodnete, zda budeme spolupracovat.
Řešení technických záležitostí reklam s podporou Facebooku, Googlu či Skliku nechejte pohodlně na mně.
Pravidelný report s prokazatelnými výsledky a tipy, které zefektivní Vaše podnikání. Neustálá optimalizace kampaní a zavádění prověřených inovací.
„PPC reklamu si můžu naklikat i sám a nějaký ten příspěvek na Facebook taky zvládnu“. ANO! Ale tohle není marketing. To je přežívání nebo plnění povinnosti.
Online marketing je dlouhodobá činnost, díky které člověk získává řadu konkurenčních výhod. Musí se dělat v pravidelných intervalech a se stanovenou strategií.
Pro své klienty šířím jejich Brand, získávám důvěryhodnost, PPC reklamu řeším detailně – chytře – jinak než konkurence, vysvětluji potenciálním zákazníkům řešení jejich problému, získávám recenze, komunikuji s nimi atd.
Loni bohužel zaniklo 4300 českých e-shopů, právě díky těmto faktům.
V Česku máme 8 milionů uživatelů internetu.
Nákupy přes internet v ČR meziročně stoupají asi o 10%. Loni Češi utratili v e-shopech 115 mld. Kč.
Internetová reklama jde dokonale přesně cílit, měřit a hlavně optimalizovat.
Internetovou reklamu si může dovolit OSVČ i každá menší firma.
Platíte:
1) Reklamnímu systému ( Googlu / Facebooku / Seznamu ) za prokliky či zobrazení vaší reklamy
2) Markeťákovi ( PPC specialistovi) za tvorbu a správu Vašich kampaní
Cena je vždy závislá od velikosti e-shopu (projektu), počtu reklamních systémů, konkurence i představách majitele.
Ideálně mi zašlete představu o odhadovaném rozpočtu a zbytek nechte pohodlně na mně.
S tím si nelamte hlavu. Externě pracuji pro klienty z celé ČR ( Praha, Brno, Ostrava) i ze Slovenska.
Máme přece chytré telefony, Facebook, Skype, WhatsApp, e-mail a report si můžeme udělat kdykoliv.
Jo abych nezapomněl, jsem ze Zlína.
Pět věcí:
1) Pracuji na volné noze
Co z toho plyne? Za správu reklamy zaplatíte asi 2x méně než u digitální agentury.
2) Na každého klienta mám dostatek času
Reklama, která je efektivní a prodává, potřebuje čas. Čas na přípravu, strategii, samotné provedení i optimalizaci. A ten si rozhodně vyhradím.
3) Mám tolik potřebné zkušenosti s reklamou
Online kampaně jsem vytvářel již desítkám firem. Zkrátka vím co funguje, do čeho investovat a především jak reklamu cílit.
4) Online marketing mě neskutečně baví
Každý den sleduji nové reklamní trendy, čtu knihy a neustále se učím, inovuji a testuji. Vaše kampaně budou v dobrých rukou.
5) Nedělám nerentabilní reklamy a netlačím hned na smlouvu
Je to možné? Ano, je. Nikoho do ničeho, co pro něj nebude dlouhodobě ziskové netlačím.
Nemusíme hned podepisovat smlouvu. Vše si vyzkoušíme a potom se sami rozhodnete.
Ne. Ne. Nemusíte. Vaši reklamu můžeme vyzkoušet s menším rozpočtem třeba na 3 měsíce.
Potom se sami rozhodnete, zda vám dává smysl a zda navážeme dlouhodobu spolupráci.
Proč? Agentury se soustředí na velké ryby, které je živí. Zkrátka nemají na menší klienty čas.
Ten však efektivní kampaně vyžadují. Drahá cena, mizerné výsledky, ignorace. Menším firmám rozhodně doporučuji šikovné a dravé freelancery, které o ně budou pečovat individuálně.
Prostředí online marketingu se mění doslova jako počasí. Co fungovalo před měsícem, nyní už nemusí.
Reklamní systémy projdou za rok stovkami aktualizací. Nákupní chování lidí na internetu se vyvíjí. Lidi porovnávají, hledají recenze, fotky, videa, dobrou cenu. Proto je potřeba na reklamě pracovat dlouhodobě.
Rád Vám zdarma zašlu návrh efektivního řešení vašeho online marketingu
Osobní údaje se zpracovávají dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
Sledujte na sociálních sítích novinky, tipy, videa, návody a články, které zefektivní Váš online marketing
Sledujte trendy na sociálních sítích ↑ © 2018 - 2023 OnlineMarketak.cz GDPR a Cookies