PPC specialista
pro vaše
online kampaně

Špičkový online marketing pro firmy
a podnikatele z celé ČR

JMENUJI SE MARTIN PŠENICA

A POMÁHÁM SVÝM KLIENTŮM PO CELÝ ROK RŮST

Martin Pšenica

JSEM spolehlivým externím PARTNEREm

Prodej vašich služeb a produktů bude mým neúnavným zájmem. Navíc jsem vždy připraven v kontaktu.

PRACUJI JINAK NEŽ AGENTURY, NEVAŽTE SE SMLOUVOU

Nebudete jen dalším nepotřebným klientem s menším rozpočtem. Reklamu si vyzkoušejte bez závazku smlouvy. Poté se sami rozhodnete, zda budeme spolupracovat.

VŠEchny ZÁLEŽITOSTI ŘEŠÍM ZA KLIENTY

Řešení technických záležitostí reklam s podporou Facebooku, Googlu či Skliku nechejte pohodlně na mně.

nechybí mi PROAKTIVNÍ PŘÍSTUP A miluji INOVACE

Pravidelný report s prokazatelnými výsledky a tipy, které zefektivní Vaše podnikání. Neustálá optimalizace kampaní a zavádění prověřených inovací.

ČÍM POSUNU VÁŠ BUSINESS

1

google kampaně

PROČ MÍT GOOGLE REKLAMU ?

Google denně obslouží 2 mld. dotazů na celém světe - buďte také vidět.
-
Google v ČR válcuje Seznam ve vyhledávání v poměru 75:25 .
-
1500 Kč kredit zdarma pro nové zákazníky.
POPTAT
1

facebook a instagram kampaně a marketing

PROČ MÍT FACEBOOK REKLAMU ?

V ČR je přes 5,3 mil. uživatelů Facebooku.
-
Pro mnohé firmy nabízí Facebook nepředstavitelné možnosti cílení.
-
V minulém roce bylo utraceno za Facebook reklamu v ČR dokonce přes 25 mld. Kč.
POPTAT
1

seznam kampaně

PROČ MÍT SEZNAM REKLAMU ?

Seznam vždycky byl a vždy bude největším českým vyhledávačem.
-
Mít reklamu na hlavní straně Seznamu ? Sen ? Ne ! Otázka pár korun.
-
Inzerujte na partnerských webech Seznamu (Novinky, iDNES, iPrima).
POPTAT

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY A ARGUMENTY

„PPC reklamu si můžu naklikat i sám a nějaký ten příspěvek na Facebook taky zvládnu“. ANO! Ale tohle není marketing. To je přežívání nebo plnění povinnosti. 

Online marketing je dlouhodobá činnost, díky které člověk získává řadu konkurenčních výhod. Musí se dělat v pravidelných intervalech a se stanovenou strategií.

Pro své klienty šířím jejich Brand, získávám důvěryhodnost, PPC reklamu řeším detailně – chytře – jinak než konkurence, vysvětluji potenciálním zákazníkům řešení jejich problému, získávám recenze, komunikuji s nimi atd.

Loni bohužel zaniklo 4300 českých e-shopů, právě díky těmto faktům.

V Česku máme 8 milionů uživatelů internetu.

Nákupy přes internet v ČR meziročně stoupají asi o 10%. Loni Češi utratili v e-shopech 115 mld. Kč. 

Internetová reklama jde dokonale přesně cílit, měřit a hlavně optimalizovat.

Internetovou reklamu si může dovolit OSVČ i každá menší firma.

Platíte:

1) Reklamnímu systému ( Googlu / Facebooku / Seznamu ) za prokliky či zobrazení vaší reklamy

2) Markeťákovi ( PPC specialistovi) za tvorbu a správu Vašich kampaní

Cena je vždy závislá od velikosti e-shopu (projektu), počtu reklamních systémů, konkurence i představách majitele.

Ideálně mi zašlete představu o odhadovaném rozpočtu a zbytek nechte pohodlně na mně.

S tím si nelamte hlavu. Externě pracuji pro klienty z celé ČR ( Praha, Brno, Ostrava) i ze Slovenska. 

Máme přece chytré telefony, Facebook, Skype, WhatsApp, e-mail a report si můžeme udělat kdykoliv.

Jo abych nezapomněl, jsem ze Zlína.

Pět věcí:

1) Pracuji na volné noze

Co z toho plyne? Za správu reklamy zaplatíte asi 2x méně než u digitální agentury.

2) Na každého klienta mám dostatek času

Reklama, která je efektivní a prodává, potřebuje čas. Čas na přípravu, strategii, samotné provedení i optimalizaci. A ten si rozhodně vyhradím.

3) Mám tolik potřebné zkušenosti s reklamou

Online kampaně jsem vytvářel již desítkám firem. Zkrátka vím co funguje, do čeho investovat a především jak reklamu cílit.

4) Online marketing mě neskutečně baví

Každý den sleduji nové reklamní trendy, čtu knihy a neustále se učím, inovuji a testuji. Vaše kampaně budou v dobrých rukou.

5) Nedělám nerentabilní reklamy a netlačím hned na smlouvu

Je to možné? Ano, je. Nikoho do ničeho, co pro něj nebude dlouhodobě ziskové netlačím. 

Nemusíme hned podepisovat smlouvu. Vše si vyzkoušíme a potom se sami rozhodnete.

Ne. Ne. Nemusíte. Vaši reklamu můžeme vyzkoušet s menším rozpočtem třeba na 3 měsíce.

Potom se sami rozhodnete, zda vám dává smysl a zda navážeme dlouhodobu spolupráci.

Proč? Agentury se soustředí na velké ryby, které je živí. Zkrátka nemají na menší klienty čas.

Ten však efektivní kampaně vyžadují. Drahá cena, mizerné výsledky, ignorace. Menším firmám rozhodně doporučuji šikovné a dravé freelancery, které o ně budou pečovat individuálně.

Prostředí online marketingu se mění doslova jako počasí. Co fungovalo před měsícem, nyní už nemusí.

Reklamní systémy projdou za rok stovkami aktualizací. Nákupní chování lidí na internetu se vyvíjí. Lidi porovnávají, hledají recenze, fotky, videa, dobrou cenu. Proto je potřeba na reklamě pracovat dlouhodobě.

Správa jednotlivých systémů

google ads

PRO WEB i e-shop
  • Analýza klíčových slov
  • Reklamy ve vyhledávání
  • Produktové inzeráty
  • Reklamy na vlivných webech
  • Tvorba bannerů
  • Dynamický remarketing
  • YouTube reklamy
  • Měření konverzí
  • Profesionální správa
CERTIFIKACE

facebook ads

PRO WEB I E-SHOP​
  • Tvorba obsahu
  • Pokročilé možnosti cílení
  • Chytrý Facebook marketing
  • Práce s publiky
  • Carousel reklamy
  • Lokální cílení již od 2 km
  • Dynamický remarketing
  • Měření konverzí
  • Profesionální správa
CERTIFIKACE

Sklik

PRO WEB I E-SHOP​
  • Analýza klíčových slov
  • Reklamy ve vyhledávání
  • Produktové inzeráty
  • Reklamy na vlivných webech
  • Tvorba bannerů
  • Dynamický retargeting
  • Měření konverzí
  • Profesionální správa
CERTIFIKACE

V roce 2019

1 mil Kč
Proinvestovaných v online kampaních
Filip Schleif
Filip Schleif
Founder and Owner společnosti Lavaliere
Read More
"Martin převzal kampaně po jedné pražské agentuře, se kterou jsme nebyli spokojeni. Ještě před Vánoci nás posunul do plusových čísel. V současnosti dokonce náš e-shop rozšiřujeme a plníme novými produkty."
Milan Veselý
Milan Veselý
CEO společnosti Jokiro a projektu Kasíruj.cz​
Read More
"Po první schůzce s Martinem jsem zjistil, že vyhazujeme peníze oknem. Stará se nám o Google Ads, Sklik i Facebook a naprostá spokojenost. Na nedostatek klentů si nemůžeme stěžovat. Určitě doporučuji."

napište si o nezávaznou konzultaci

Rád Vám zdarma zašlu návrh efektivního řešení vašeho online marketingu

Osobní údaje se zpracovávají dle pravidel pro zpracování osobních údajů.

Nenechte si ujít užitečné tipy z online marketingu

Sledujte na sociálních sítích novinky, tipy, videa, návody a články, které zefektivní Váš online marketing