Zlín
773 006 286
martinpsenica.web@gmail.com

PPC konzultant a PPC specialista pro celou ČR

Kdo je PPC konzultant a co dělá?

Pokud nemáte vlastní představu, zkušený a profesionální PPC konzultant by měl dle zkušeností určit reklamní systémy, ve kterých budou Vaše kampaně nejefektivnější (Sklik, Google Ads, Facebook Ads, Heureka, Instagram).

Stejně tak by měl mít udělaný ještě před schůzkou s Vámi předběžný průzkum internetové konkurence a návrh ceny investic do Vaší funkční PPC reklamy.

Měl by být schopný zdůvodnit Vám své názory a zasvětit Vás do postupů průběhu PPC kampaní.

TIP: Stejně tak by Vás za každou cenu neměl do spolupráce tlačit. Někomu se vyplácí více PPC reklama, někomu SEO, někomu aktivita na sociálních sítích a ideální je kombinace všech kanálů.

PPC konzultant senior by měl mít spoustu otázek ohledně Vašeho podnikání a konkurenčních výhod. Nejde o to, že by byl vypočítavý nebo zvědavý. Ale přesně tyhle odpovědi potřebují znát Vaši budoucí zákazníci.

PPC konzultant (odborník) by měl samozřejmě přijít také se seriózní smlouvou na úrovni. Tam budou sepsány v bodech povinnosti práce na Vašich PPC kampaních a ošetřené GDPR nebo odměna za správu, měsíční kredit či doba správy.

 

 

PPC konzultant versus PPC specialista

Tyhle dvě osoby se potkávají především ve velkých mediálních společnostech a agenturách. Mě osobně to nikdy nešlo do hlavy. Jako PPC specialista se chci sejít s klientem osobně. Nechci řešit spolupráci na propagaci a inzerci přes další osobu.

Musím mít v tom, co chce klient naprosto jasno. Chci být s klientem v kontaktu, konzultovat jeho zájmy a pravidelně mu reportovat výsledky správy jeho PPC kampaní.

 

Jak poznat kvalitního PPC specialistu?

Rozhodně by neměl nastavit jednu reklamní kampaň. Měl by testovat více reklamních kampaní, vyhodnocovat je a měřit. Poté snižovat jejich cenu a maximalizovat jejich efekt.

Měl by mít v rukávu řadu nástrojů, propojit Vaše stránky s Google Analytics, sledovat konverze a také Vám mluvit do Landing Pages.

Přesah do SEO u PPC specialisty není také na škodu a trochu lidskosti a pochopení také ne.

Pamatujte, že i PPC specialista senior nemusí být nejlepším řešením ( ztráta motivace, neaktivita ). Pro reklamu je nejlepší dravost, ochota a vzájemná důvěra.

 

ppc konzultant specialista

Pracuji jako PPC specialista i konzultant zároveň

 

Jak probíhá moje spolupráce na PPC reklamě?

Spolupráce mezi mnou a klientem probíhá následovně:

  1. První kontakt (Fb, e-mail, telefon)
  2. Pádné otázky důležité pro návrh spolupráce
  3. Návrh možností a ceny reklam
  4. Stanovení cílů a uzavření smlouvy
  5. Spuštění prvních kampaní ( do třech dnů od uzavření smlouvy )
  6. Pravidelná péče a optimalizace kampaní ( 6 dní v týdnu mimo neděle )
  7. Report a praktická ukázka výsledků a dat za minulý měsíc