Zlín
773 006 286
martinpsenica.web@gmail.com

Správa PPC reklamy, firemního Facebooku, webových stránek či e-shopu

Jak probíhá správa PPC reklamy?

Správou PPC reklamy se myslí dlouhodobá péče o Vaši reklamu a reklamní kampaně obecně. Pochopitelně v rukou zkušeného a dravého PPC správce či kvalitní digitální agentury. Ale tento fakt už záleží na mnoha aspektech, výši odměny, velikosti Vašeho podnikání, štěstí a konečně i Vaší intuici, komu správu reklamních kampaní svěříte.

správa reklamy a ppc kampaní

Důležité měření při správě PPC kampaní

Správou PPC reklamy můžete ušetřit tisíce i desetitisíce korun měsíčně. Tyto peníze potom budou proměněny v úspěšné obchody a konverze.

 

 

Audit PPC kampaní

Audit od zkušeného správce PPC kampaní Vám přinese množství informací a zřejmě i zklamání. Pravděpodobně Vaše snaha o výdělečné reklamní kampaně byla k ničemu.

Auditem zjistíte, jestli má vůbec smysl mít PPC reklamu ve vlastních rukou nebo ji svěřit specialistovi, jestli inzerujete na správném místě a jestli má vůbec inzerce na internetu smysl. Nebo zda si někdo před Vámi pouze nehrál na renomovaného specialistu na internetovou reklamu.

Tvorba PPC kampaní

Tvorba PPC kampaní by měla probíhat zároveň s možností doplnění informací od Vás samotných. Vy nejlépe víte, co přináší Vašemu podnikání potřebný zisk a efektivitu, co jsou Vaše největší výhody a kdo je Váš typický zákazník.

Jednoduše dobijete do reklamního systému kredit. PPC specialista nastaví reklamní kampaně a za pár minut už si Vás na internetu prohlíží první potenciální zákazníci.

Nastavení a optimalizace PPC kampaní

Tvorba PPC reklamy zabere spoustu času a stejně se po následném měření musí reklama přenastavovat znovu a průběžně neustále optimalizovat. Výsledky měření totiž značně ovlivní předchozí úvahy o správě Vaší reklamy a pomohou marketérovi reklamu lépe zacílit a maximalizovat její efekt.

Nastavení a optimalizace kampaní probíhá prakticky každý den. S reklamou se musí pracovat neustále, snižovat ceny prokliků, hledat méně konkurenční a levnější vyhledávací dotazy, cílit přesněji a zajímavěji pro obecenstvo.

 

Správa Skliku (Seznam reklamy)

Správa Sklik kampaní začíná vytvořením nebo nasdílením Vašeho účtu. Poté auditem starých nebo tvorbou nových kampaní na základě analýz a informací. Teprve poté následuje samotná tvorba kampaní. Ale to není vše!

Následuje propojení Vašich konverzních kódů Skliku s webovými stránkami, pro následné sledování prodejů. Poté ještě měření jednotlivých aktivit správy Skliku v Google Analytics, následné vyhodnocování a další a další optimalizace Vaší reklamy. Jedině tak lze reklamu dělat i nadále úspěšnou a produktivní.

správa audit nastavení sklik kampaní

Ukázka nasdílení účtu u správy Sklik kampaní

 

Správa Google AdWords nyní Ads (Google reklamy)

Správa Google AdWords probíhá obdobným způsobem. Navíc lze jak u Sklik správy, tak u správy Google AdWords (Google Ads), rozšiřovat reklamu o odkazy, volání, adresu i popisky.

Rozšíření a kreativita v reklamě jsou základem tvorby reklamních kampaní. Nejen podle výsledků, ale i těchto rozšíření lze poznat kvalitní správu reklamních kampaní. Na správu je třeba dát si čas a přemýšlet nad ní velmi efektivně ku prospěchu klienta.

Správa firemního Facebooku či Business Managera

Mnoho lidí hledá správce firemního profilu pro svůj firemní účet nebo Facebook společnosti. Nehledejte pouhého pisatele článků. Hledejte markeťáka, specialistu na sociální sítě, štiku, která umí zaujmout a rozumí Social Game.

Organika Facebooku je mrtvá. Vše musíte řešit přes Business Manager a placenou propagaci (bohužel). Kvalitní správa Facebooku něco stojí a je do jisté míry závislá na zkušeném správci. Reklamní kampaně na Facebooku nestojí mnoho peněz a možnosti cílení na Facebooku nabízí pro správu Facebooku skvělé podmínky.

Facebook propagace nabízí nové zákazníky, zvýšení prodeje, šíření brandu, budování skupiny svých zákazníků a především zisk.

správa firemního facebook profilu

Správa firemního Facebook profilu a sledování výsledků a aktivit

 

Klasická správa webových stránek či e-shopu

Nehledejte člověka, který spravuje webové stránky nebo e-shop. Pouze pisatele, člověka který kopíruje texty nebo studenta, který si chce přivydělat. 

Hledejte marketingového specialistu, který rozumí psychologii a obchodu. Ale především základům SEO a PPC reklamy. Za správu ziskových webových stránek a e-shopů neplatíte 70 Kč / hod, ale peníze úměrné znalostech správce tohoto projektu (zkušeného markeťáka).

 

Jak by měl vystupovat profesionál a odborník na správu PPC kampaní?

I když je to nepříjemné, měl by mít řadu otázek a dotazů ohledně Vašich konkurenčních výhod, představě o reklamě, smyslu a cílů reklamy, ceny investic a výsledných představ zisků reklamy. Ale měl by se zajímat i o výši marží produktů či výsledné ziskovosti Vašich služeb. Jak probíhá taková konzultace o správě internetové reklamy?

Nechce si Vás proklepnout nebo vyzvídat, tyto odpovědi musí jednoduše a zřetelně zařadit do jednotlivých reklamních kampaní. Jsou to odpovědi na otázky, které lidi zajímají nejvíce.

Profesionál by neměl využívat Vašich neznalostí, ale měl by Vám celý průběh správy PPC reklam vysvětlit. Neměl by zapomenout na podložení smlouvu, která řeší GDPR a povinnosti obou stran. Měl by být průběžně na drátě a informovat Vás o výsledcích správy PPC kampaní.