1) Nastavíme si reálné cíle a očekávání 🎯
Hned na úvod spolupráce si s klientem nastavíme reálné cíle. Ty se týkají především PNO, investic a tržeb. K tomu nám skvěle slouží naše jednoduchá tabulka, kde do desetiny procenta měříme všechny kanály.
Vše je tedy 100% pod kontrolou 📊 a díky tabulce můžeme kampaně i krásně optimalizovat pro maximalizaci výsledků.
2) Nasdílíme si složku s podklady a probereme kreativu 🇰
U některých klientů řešíme kreativy a bannery vyloženě sami. U jiných klientů spolupracujeme s jejich grafikem. A někde zase tuto část kombinujeme. Je to jen o domluvě.
Nicméně komunikační linku klienta jsme schopni velmi rychle navnímat. Na začátku si předáme logomanuály, fonty či Briefy. První bannery posíláme klientovi na schválení, a pak už jde vše jako po másle. Pro sdílení materiálů nám skvěle slouží Google Disk 📂.
3) Nasazujeme analytiku a Looker Studio 📊
Hned na začátku ladíme technické prvky v GA4. Aby z pohledu dat fungovalo všechno přesně tak, jak má.
Pro klienty máme zase hezky a přehledně zpracované Looker Studio, kde se jednoduše zorientují a uvidí nejdůležitější statistiky na první dobrou.
4) Ladíme technické věci jako měřící scripty či CAPI 📶
Ještě před spuštěním prvních kampaní kontrolujeme konverzní události, vytváříme remarketingová publika a testujeme všechna propojení. ČÍM VÍCE DAT, TÍM LÉPE.
Součástí je například i nasazení Conversions API na Facebooku, implementace rozšířených konverzí, testování pixelu nebo kontrola schválených produktů v katalogu či Google Merchant Center.
6) Nasazujeme akce či novinky a vytváříme Roadmapy 🆕
Rádi průběžně vytváříme akce, nasazujeme novinky, promujeme slevy a využíváme významných dnů a svátků v roce. Tyto dny a akce je samozřejmě nutné odmakat, ale jak už jistě tušíte – fungují mnohdy nejlépe 🚀. A i díky nim se daří naše klienty tak hezky škálovat 📈
U vetších klientů pak dokonce vytváříme společné Roadmapy s postupy a datumem akcí na celý rok dopředu 🗓️
7) Průběžná optimalizace, práce s ROAS či aktualizace tabulek 🔧
Spuštěním kampaní práce nekončí, právě naopak. Každý den je potřeba nahlížet do reklamních systémů – otevřít si Shoptet a Google Analytics – sledovat souvislosti a tržby – vypínat co nefunguje – boostovat co naopak běží krásně – a mít vše 100% pod kontrolou ⚙️.
8) 🆎 testujeme a nasazujeme trendy a ověřené postupy
A/B testování beru jako gró každého úspěchu a nejdůležitější věc pro škálování byznysu našich klientů.
Internetové prostředí se rychle mění a proto je také potřeba neustále nasazovat nové trendy. Současně aplikujeme nové postupy, které se nám v kampaních začínají chytat nebo které pochytíme z velkého množství dat, které máme k dispozici.
Pokud totiž na kampaních přestanete pracovat, konkurence vás brzy zadupe do země 📉.
9) Komunikujeme, screenujeme a nahráváme 💬
Pokud s vámi vaše současná agentura nebo freelancer nekomunikují, logicky nemůžete být v obraze. Toho jsem si moc dobře vědomý.
Proto našim klientům spoustu věcí screenujeme 📷 nebo jim rovnou nahráváme obrazovku. Posíláme jim na čem jsme pracovali nebo co se v současnosti děje. Odpadá pak spousta nejasností, klient je edukovaný a hezky jej provádíme celým procesem.
11) Edukujeme, dbáme na zabezpečení a pomáháme 🧠
Online svět běží rychlostí světla. A je nám jasné, že klienti se v něm nemají šanci orientovat. Proto jim průběžně posíláme novinky či aktuální trendy.
Dbáme na bezpečnost a včasně komunikujeme různá rizika. Díky tomu předcházíme jakýmkoliv problémům a zbytečným chybám ⚠️.
12) Tvoříme si s klienty dlouhodobé vazby a máme společný cíl 🚀
Je to jednoduché, pokud roste klient – rosteme i my. Proto děláme vše proto, abychom výsledky našich klientů maximalizovali.
Obecně si s klienty tvoříme dlouhodobé vazby, bez intrik a lží. Na takových projektech je potom totiž radost pracovat 🤩
Autor článku
Zvyšuji e-shopům a firmám tržby pomocí Facebook, Instagram a PPC reklamy. Kromě toho rád edukuji, školím a konzultuji.
Naše know-how sdílím na sítích ↑ © 2018 - 2024 OnlineMarketak.cz GDPR a Cookies