Jak probíhá spolupráce s novým klientem?

průběh od a do z

Jak probíhá spolupráce s novým klientem?

Každý den se snažím zlepšovat naše procesy s klienty a ladit každičký detail. V článku níže si můžete přečíst, jak taková spolupráce přesně probíhá 😊

čtení
1 min
pointů
1
služba
1 %

1) Nastavíme si reálné cíle a očekávání 🎯

Hned na úvod spolupráce si s klientem nastavíme reálné cíle. Ty se týkají především PNO, investic a tržeb. K tomu nám skvěle slouží naše jednoduchá tabulka, kde do desetiny procenta měříme všechny kanály.

Vše je tedy 100% pod kontrolou 📊 a díky tabulce můžeme kampaně i krásně optimalizovat pro maximalizaci výsledků.

2) Nasdílíme si složku s podklady a probereme kreativu 🇰

U některých klientů řešíme kreativy a bannery vyloženě sami. U jiných klientů spolupracujeme s jejich grafikem. A někde zase tuto část kombinujeme. Je to jen o domluvě.

Nicméně komunikační linku klienta jsme schopni velmi rychle navnímat. Na začátku si předáme logomanuály, fonty či Briefy. První bannery posíláme klientovi na schválení, a pak už jde vše jako po másle. Pro sdílení materiálů nám skvěle slouží Google Disk 📂.

3) Nasazujeme analytiku a Looker Studio 📊

Hned na začátku ladíme technické prvky v GA4. Aby z pohledu dat fungovalo všechno přesně tak, jak má.

Pro klienty máme zase hezky a přehledně zpracované Looker Studio, kde se jednoduše zorientují a uvidí nejdůležitější statistiky na první dobrou.

4) Ladíme technické věci jako měřící scripty či CAPI 📶

Ještě před spuštěním prvních kampaní kontrolujeme konverzní události, vytváříme remarketingová publika a testujeme všechna propojení. ČÍM VÍCE DAT, TÍM LÉPE.

Součástí je například i nasazení Conversions API na Facebooku, implementace rozšířených konverzí, testování pixelu nebo kontrola schválených produktů v katalogu či Google Merchant Center.

5) JDEME NA TO – spouštíme první kampaně ▶️

Vše je připraveno a my můžeme začít. Spouštíme první kampaně, které nám u klientů jedou typicky nejlépe. Můžou to být dynamické reklamy, PMax kampaně, reklamy na TOP produkty a Bestsellery.

Zkrátka takové ty Evergreen kampaně, které jedeme celoročně ♾️.

6) Nasazujeme akce či novinky a vytváříme Roadmapy 🆕

Rádi průběžně vytváříme akce, nasazujeme novinky, promujeme slevy a využíváme významných dnů a svátků v roce. Tyto dny a akce je samozřejmě nutné odmakat, ale jak už jistě tušíte – fungují mnohdy nejlépe 🚀. A i díky nim se daří naše klienty tak hezky škálovat 📈

U vetších klientů pak dokonce vytváříme společné Roadmapy s postupy a datumem akcí na celý rok dopředu 🗓️

7) Průběžná optimalizace, práce s ROAS či aktualizace tabulek 🔧

Spuštěním kampaní práce nekončí, právě naopak. Každý den je potřeba nahlížet do reklamních systémů – otevřít si Shoptet a Google Analytics – sledovat souvislosti a tržby – vypínat co nefunguje – boostovat co naopak běží krásně – a mít vše 100% pod kontrolou ⚙️.

8) 🆎 testujeme a nasazujeme trendy a ověřené postupy 

A/B testování beru jako gró každého úspěchu a nejdůležitější věc pro škálování byznysu našich klientů. 

Internetové prostředí se rychle mění a proto je také potřeba neustále nasazovat nové trendy. Současně aplikujeme nové postupy, které se nám v kampaních začínají chytat nebo které pochytíme z velkého množství dat, které máme k dispozici. 

Pokud totiž na kampaních přestanete pracovat, konkurence vás brzy zadupe do země 📉.

9) Komunikujeme, screenujeme a nahráváme 💬

Pokud s vámi vaše současná agentura nebo freelancer nekomunikují, logicky nemůžete být v obraze. Toho jsem si moc dobře vědomý.

Proto našim klientům spoustu věcí screenujeme 📷 nebo jim rovnou nahráváme obrazovku. Posíláme jim na čem jsme pracovali nebo co se v současnosti děje. Odpadá pak spousta nejasností, klient je edukovaný a hezky jej provádíme celým procesem.

10) Reportujeme a přicházíme s nápady💡

📝 Report je hodně důležitý. V reportu klientům předáváme stěžejní informace z uplynulého měsíce – co fungovalo a co naopak ne. Přicházíme s novými nápady a pointy pro posunutí objemu tržeb a celého byznysu.

11) Edukujeme, dbáme na zabezpečení a pomáháme 🧠

Online svět běží rychlostí světla. A je nám jasné, že klienti se v něm nemají šanci orientovat. Proto jim průběžně posíláme novinky či aktuální trendy.

Dbáme na bezpečnost a včasně komunikujeme různá rizika. Díky tomu předcházíme jakýmkoliv problémům a zbytečným chybám ⚠️.

12) Tvoříme si s klienty dlouhodobé vazby a máme společný cíl 🚀

Je to jednoduché, pokud roste klient – rosteme i my. Proto děláme vše proto, abychom výsledky našich klientů maximalizovali.

Obecně si s klienty tvoříme dlouhodobé vazby, bez intrik a lží. Na takových projektech je potom totiž radost pracovat 🤩

Autor článku

insta
Martin Pšenica

Zvyšuji e-shopům a firmám tržby pomocí Facebook, Instagram a PPC reklamy. Kromě toho rád edukuji, školím a konzultuji.

Komu jsme již pomohli

Spolupráce a recenze

S Martinem spolupracujeme již dlouho. Neustále přichází s novými napády, jak zefektivnit kampaně našich e-shopů. Konečně spolupráce, díky které rosteme.
Tým Art-Wood
Majitelé a tvůrci (E-shopů Art-Wood.cz a Afes.cz)
Konečně spolupráce, která funguje na jedničku. Martin má tah na branku, hromadu zkušeností a kopu nápadů. Přesně tohle jsme hledali. Za mě pecka.
Michal Koska
CEO & Owner e-shopu Aurapol.com
Ve čtvrtek Martin spustil první kampaně a už v pondělí jsme věděli, že tohle prostě bude fungovat. Ať jsou Vánoce nebo březen, Martin čaruje a my balíme, díky.
Lukáš a Michaela
Majitelé a zakladatelé e-shopu Totap.cz
Líbí se vám náš přístup? Pak vyplňte formulář a pustíme se do toho 🚀

Chcete navázat super spolupráci?