1) S Reels formáty prostě musíte začít
Od svého uvedení v roce 2020 zažily Reels rychlý nárůst své popularity. Nicméně stále většina firem Reels nevyužívá. Což je škoda, protože u našich klientů patří dynamická a rychlá Reels k nejefektivnějším formátům současnosti. Nejen organicky, ale i v reklamách. A celý rok 2024 bude jistě velmi podobný.
2) Odmakejte významné dny a svátky v roce
Ať už se jedná o Valentýn, Den matek, Den otců, Black Friday, Vánoce nebo konec školního roku – tohle jsou přesně ta období, ve kterých máte se svým e-shopem největší šanci přesvědčit své potenciální zákazníky nakoupit. Pokud jste těchto období doposud nevyužívali, letos budete mít opět šanci.
3) Využívejte umělou inteligenci
Umělá inteligence je téma roku 2023 a v roce 2024 tomu nebude jinak. Pokud s ní nezačnete vy, udělá to konkurence. Nám AI pomáhá už docela výrazně zvedat výsledky našich klientů. A především nám pomáhá šetřit čas, který více využíváme například pro analytiku a tvorbu kreativ.
6) Nebojte se v reklamách ukázat svoji tvář
Bojíte se jít s kůží na trh, mám pravdu? Můžu potvrdit na vlastním podnikání i na byznysech našich klientů, že ukázat svou tvář a postavit se za svoje produkty je obrovský krok kupředu. Lidi vám budou více důvěřovat a návratnost vašich kampaní raketově poroste. Koneckonců uživatelé na sociální sítě nechodí kvůli produktům, ale lidem.
Zvyšte tržby svého e-shopu
Nevíte si s něčím rady? Vyplňte krátký formulář a já vám s Facebook reklamou rád pomůžu, předávám své know-how nebo vás nasměruji správnou cestou.
Vaše údaje zpracovávám dle pravidel pro zpracování osobních údajů. Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte pole označená hvězdičkou.
7) Nezapomeňte nasadit CAPI
Facebook Conversions API vám pomůže sbírat větší množství dat a tím i výrazně zlepší výkon vašich reklam. Například na Shoptetu trvá jeho nasazení pár minut. Díky tomu dokážete doměřit například i uživatele, kteří používají různé nástroje na blokování reklam nebo prohlížeče, které neukládají cookies.
8) Vyzdvihněte produkty s přidanou hodnotou
Pokud jste český výrobce, máte dílnu a jste šikovní, pak je pro vás reklama na Facebooku a Instagramu jako stvořená. Předejte svou Message lidem na sociálních sítích a tlačte právě na argumenty poctivosti, české výroby nebo třeba tradice. Lidé začnou vaše výrobky milovat.
10) Testujte Advantage kampaně
Advantage kampaně určitě stojí za to otestovat. V rámci jedné Advantage kampaně můžete otestovat až 150 kreativních kombinací najednou (texty, titulky, popisky, kreativy). Ale pozor! Nefungují nám úplně ve všech účtech. Potřebují samozřejmě dostatečný rozpočet, mnohem hůře se optimalizují a můžou vykrádat konverze i ostatním kampaním.
11) Neomezujte Facebook výběrem kanálů
Naše doporučení zní – nevyklikávajte jednotlivé kanály a nesnažte se být chytřejší než Facebook. Jeho algoritmus je natolik chytrý, že vám doručí ty nejlepší výsledky právě ve chvíli, kdy mu dáte maximální prostor. Tím Facebooku také umožníte krásně provádět lidi různými funnely a trychtýři a dovést je ke kýženému cíli.
13) A/B testujte všechno co jde
Co celé ty měsíce a roky děláme v účtech našich klientů? Mimo jiné A/B testujeme. A/B testování je technika, která vám bez jakékoliv diskuse vydělá nejvíce peněz. Pomůže vám pochopit, o které produkty je na trhu zájem – jaké argumenty máte dávat do reklamy nebo na jakou url máte lidi posílat. U každé kampaně, kde nevidím u auditu více reklam, mi většinou ukápne slza.
16) Zabezpčení Facebooku bude i v roce 2024 sakra důležité
Čím dál častěji dochází k odcizení Facebook stránek nebo k nabourání hackerů do reklamních účtů.
Jak tomu předejít?
Používejte silné heslo (zapomeňte na heslo: franta123 – Facebook také doporučuje heslo jednou za půl roku měnit)
Dávejte si pozor na podezřelé e-maily „od Facebooku“ neboli tzv. phishing (na nic neklikejte)
Aktivujte si dvoufázové ověření na svém osobním účtu!!!
Aktivujte si dvoufázové ověření i ve svém Business Manageru!!!
Nerozdávejte přístupy na počkání (případně je hned po řekněme nějakém „auditu“ zase odstraňte)
Doporučuji také nestahovat neprověřená rozšíření do prohlížeče
Autor článku
Zvyšuji e-shopům a firmám tržby pomocí Facebook, Instagram a PPC reklamy. Kromě toho rád edukuji, školím a konzultuji.
Naše know-how sdílím na sítích ↑ © 2018 - 2024 OnlineMarketak.cz GDPR a Cookies