Často hned na začátku diskuse s podnikatelem o jeho internetovém marketingu cítím, že je podrážděný a zklamaný z předchozích zkušeností. Z 90% to pramení především z faktu, že si nechal udělat webové stránky nebo e-shop, který mu zkrátka nevynesl žádný zisk. Proč?
Nejste na internetu zkrátka vidět. Pokud na Vaši webovou stránku nebo e-shop přijde 5 lidí měsíčně, pravděpodobně z toho žádný zisk mít nebudete. Pokud však na ni dostanete 10 000 lidí měsíčně a ještě k tomu to budou relevantní uživatelé, kteří o Váš produkt mají zájem, pak mi věřte, že prodej Vašeho produktu či služby rapidně vzroste a nebudete stíhat.
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu/e-shopu. Každý podnikatel by si měl položit hned na začátku svého projektu dvě základní otázky: „Odkud budou uživatelé na můj web chodit?“ a „Proč by měli na můj web přijít?“.
Možností, jak zvýšit návštěvnost Vašeho projektu je skutečně mnoho. Chce to však trochu času a úsilí a hlavně neusnout na vavřínech, monitorovat konkurenci a neustále na své značce a marketingu pracovat. Z vlastní zkušenosti však vím, že podnikatelé na to zkrátka nemají čas nebo je to prostě nebaví.
Máte tedy dvě možnosti:
Google Analytics měří kolik lidí Váš web navštívilo, kolik lidí na Vašem e-shopu nakoupilo a především odkud návštěvníci přišli. Můžete tak na Vašem marketingu lépe pracovat a posouvat návštěvnost směrem nahoru.
Starší ukazatel měření návštěvnosti stránek je rozhodně Toplist.cz
Stejně tak oblíbený je projekt Navrcholu.cz
Naše know-how sdílím na sítích ↑ © 2018 - 2024 OnlineMarketak.cz GDPR a Cookies