Až příliš často se setkávám s tím, že si podnikatelé vytváří reklamu na internetu sami (aby ušetřili). Chyba! Nejčastěji v Skliku (Seznam reklama), AdWords (Google reklama) či Business Manageru (Facebook a Instagram reklama). Poté slyším vždy negativní názory, jak je PPC reklama k ničemu a že nefunguje (protože jim nepřivedla žádné prodeje).
Ještě před auditem takového Sklik nebo AdWords účtu je mi naprosto jasné, co přesně v něm najdu.
Na Facebooku zase mizerné cílení, nulovou optimalizaci a katastrofální obrázek příspěvku, upravený v malování.
Přesně takové správce reklamních kampaní Google, Seznam a Facebook potřebují. Obrovské investice, nulová účinnost a propálení spousty peněz k ničemu. To se pak vydělává.
Seznam, Google i Facebook ve svých reklamních systémech neustále něco mění. Prokliky jsou dražší a dražší a nad kampaněmi je potřeba čím dál více přemýšlet a mít nad nimi neustálý dohled. Zkrátka vždy je to o penězích a všem těmto společnostem jde především o zisk, který dotujete Vy z vlastní kapsy.
Proto je potřeba nad kampaněmi přemýšlet, tvořit strukturované reklamní sestavy, analyzovat konkurenci, optimalizovat kampaně. Zkrátka dát si s tím trochu práci a především mít v online marketingu přehled.
Ano jednu reklamní kampaň lze udělat i za 5 minut. Já však preferuji kvalitu před kvantitou. Mnohdy mi jedna reklamní kampaň zabere třeba 3 hodiny. Proč?
Ano na začátku, to vyžaduje větší investici do propagace Vašeho podnikání. Ale věřte, že se to vyplatí a v dlouhodobém horizontu ušetříte hromadu peněz nebo bude Váš zisk díky reklamě o to větší.
Naše know-how sdílím na sítích ↑ © 2018 - 2024 OnlineMarketak.cz GDPR a Cookies