….

Videa.

Tyto rady vám dokáží vydělat miliony!
Rád spekuluju a pomáhám

Videotipy a know-how z praxe

Znáte remarketingovou sekvenci? Ne? Chyba.

Pomáhá totiž skvěle dokončovat rozhodovací proces nákupu. Současně do ní můžete naházat recenze, články nebo ocenění.

Má počasí vliv na marketingové výsledky?

Zásadní. Jestli venku týden prší nebo je venku hezky a současně jsou například tři dny volna – výsledky budou velmi odlišné.

5 typů produktů, které se nám na Facebooku prodávají nejlépe.

Tak u těchto produktů škálujeme podnikání našich klientů nejvíce. Náhoda? Rozhodně ne.

Jaký zvolit rozpočet u nové Facebook reklamy?

Toto téma je velmi probírané. A odpověď není složitá. Na co se dívat a co sledovat vám poradím v tomto videotipu.

Pozor na automatizovaná doporučení Googlu.

Automatizovaná doporučení Googlu jsou zlo. Přesto se podle nich spousta uživatelů a majitelů firem řídí. Bacha na to!

Zabezpečení Facebooku a prevence bezpečnosti.

Bezpečnost na Facebooku je aktuálně tématem číslo jedna. Máte všechny doporučené postupy prevence v pořádku?

Nepoužívejte fixní měsíční rozpočet!

Fixní rozpočet reklam u každé nové spolupráce rušíme jako první věc. Je to přežitek.  

Tohle nejsou konkurenční výhody!

Když se ptám majitelů firem na jejich konkurenční výhody, většinou začnou těmito nepodstatnými argumenty.

Hledáte nástroj pro úpravu feedů?

Mergado je za mě skvělý nástroj. A u větších projektů nám výrazně pomáhá se strukturací feedu a efektivitou výsledků.

Jak vytvořit přelepku v dynamických reklamách?

Není to nic složitého. Přelepky nám pomáhají s lepší návratností i odlišením od konkurence. Určitě vyzkoušejte.

Účinná reklama v podobě koláže.

Koláž je můj oblíbený formát na Facebooku číslo jedna. Spoustu firem už zachránila. A další spoustě firmám pomohla vyrůst. Rozhodně otestujte.

Zaměřte se na Bestsellery!

Když nevíte, co promovat v reklamě, mám pro vás odpověď – Bestsellery. Zde máte totiž největší šanci uspět.

Nebojte se váš obsah přesdílet na více platforem.

Tvořit hodiny video nebo příspěvek jen proto, aby jej vidělo pár lidí je zkrátka blbost. Nebojte se vaši práci nasdílet do více platforem.

Jak řešit problémy se strháváním plateb?

Tento problém bohužel musíte řešit s podporou. A ve videu si ukážeme krok po kroku, jak na to.

Znáte tuhle originální prezentaci na Facebooku?

Pokud z fotek vašich produktů není poznat, o co se vlastně jedná, budou se vám velmi těžko prodávat. A prezentace je možné řešení tohoto problému.

Jsme tady k vašim službám