Zlín
773 006 286
martinpsenica.web@gmail.com

Nejlepší internetová propagace a reklama pro Váš eshop, web či firmu

Propagace firmy, podnikání nebo společnosti na internetu

Největší světové firmy v současnosti investují 41% svého marketingového rozpočtu do internetového marketingu. Převážně pak do placené propagace své firmy. Největší podíl všech peněz pak inkasuje Google a následně Facebook.

Pokud se nechcete nechat konkurencí předběhnout a zaniknout, musíte investovat do internetové reklamy taky. Na začátku je nutné stanovit si cíle internetových kampaní. Poté je potřeba najít vhodné prostředí pro Vaši propagaci a nasadit na své stránky konverzní kódy pro měření. V průběhu pak své reklamní kampaně měřit, optimalizovat a vyhodnocovat.

propagace a reklama firmy či společnosti

Reklama firmy nebo společnosti na Homepage Seznamu

 

 

Propagace e-shopu a internetového obchodu

Víte jaký je počet e-shopů u nás? V ČR existuje přes 37 tisíc internetových obchodů. Jejich počet stoupl za posledních pár let o 80%. Vidina snadno vydělaných peněz pak ale ve více než 90% případů končí velkou životní prohrou. Zkrátka v tak obrovské konkurenci nevydělávají a zaniknou.

Váš e-shop jednoduše musí být vidět. A možnosti jsou v zásadě dvě: SEO (optimalizace) a internetová reklama. Internetová reklama zdarma? Na to můžeme společně zapomenout. Za vše se jednoduše platí i za propagaci Vašeho obchodu a podnikání na internetu. Možností jak propagovat svůj e-shop je mnoho – reklama v podobě bannerů, vyhledávací sítě, textových inzerátů, produktových kampaní, Facebook reklamy, zbožových srovnávačů či PR článků.

propagace internetového obchodu (e-shopu)

Reklama na e-shop s granulemi pro psy

Propagace webové stránky

Stejně tak jako lze propagovat e-shop, můžete propagovat své vlastní podnikání na webových stránkách. Není nic lehčího, než si udělat profil na Facebooku a propagovat pomocí reklam své vlastní web stránky. Propagace webových stránek je v zásadě mnohem jednodušší. Zkrátka nemusíte cílit na množství produktů, jako u propagace e-shopu, ale je na pár Landing Pages, popisujících Vaše služby.

propagace webových stránek a podnikání

Internetová reklama

Online reklama je rozhodně nejlépe měřitelnou reklamou vůbec. Internetovou reklamu lze také skvěle zacílit, a i proto přináší potřebnou návratnost vloženou do propagace a rentabilitu. Převážně funguje internetová reklama na bázi PPC reklamy, kde neplatíte za Vaši inzerci, nýbrž za prokliky na Váš web či e-shop. I proto dokáže online reklama přivést stovky ideálních návštěvníků, kteří Vaši službu nebo produkt rádi nakoupí.

Možná si toho nevšímáte, ale celý internet je prolinkovaný internetovou reklamou. Od hlavní strany Seznamu, přes vyhledávání na Googlu, až po Facebook, který neustále snižuje dosah neplacených příspěvků právě proto, aby co nejvíce vydělal na internetové propagaci. Proto je potřeba se ve světě internetové reklamy od svých konkurentů značně odlišit, inzerovat jinak, chytře a především tak, aby jste zaujali.

 

Kolik stojí placená reklama na internetu?

Cena reklamy na internetu je vždy individuální. Záleží na konkurenci, chytrosti, kvalitě reklamy a především na Vašich možnostech. Můžeme říct, že si ji může dovolit v podstatě každý. Otázka je jaké jsou pak výsledky propagace Vaší firmy. Ono za málo peněz je opravdu málo muziky. Reálně můžete nastavit reklamu svépomocí za pár tisíc, ale výsledky budou mizivé.

Na takovou konkurenci, jaká je na internetu potřebujete specialistu na reklamu, slušný kredit, který dobíjíte do reklamních systémů a především trochu selského rozumu. Na internetové reklamě se dají tratit desetitisíce, ale taky se dá za pár stovek nastavit kampaň, která přivede desítky zákazníků. Jen je potřeba vědět, jak na to. Proč nedělat reklamní kampaně bez zkušeností? 

Jak funguje internetová propagace?

Je potřeba si určit měsíční budget, který chcete do internetové propagace investovat. Ten se pak dělí na odměnu pro marketingového specialistu či digitální agenturu a kredit na prokliky do reklamních systémů Facebooku, Seznamu, Instagramu, Heureky nebo třeba Seznamu.

V reklamním systému je potřeba vytvořit účet s Vašimi údaji a podnikáním, dobít kredit a během dvaceti minut si Vás už můžou zobrazovat první potenciální zákazníci.

Smlouva o reklamě a propagaci firmy či podnikatele

Nejlepším řešením je uzavřít o propagaci Vašeho e-shopu, webu či Facebook profilu smlouvu. Ve smlouvě budou pak řešeny závazky jak Vás samotných, tak i druhé strany (marketér, reklamní agentura). Také se díky smlouvě o propagaci a reklamě vyhnete problémům s GDPR.

Smlouva o reklamě firmy je lehce dohledatelná i na internetu, zde ukázka jednoduché smlouvy o propagaci.