PPC reklama pro podnikatele a firmy ze Zlína

Správa PPC reklamy pro lidi ze Zlína je pro mě nejpohodlnější

I když se starám o reklamní kampaně klientům po celé ČR (Ostrava, Praha, Brno), přeci jenom je vždy lepší spolupráce na blízko. Ano, člověk si pak musí dávat o to větší pozor, aby odvedl kvalitní práci a správa PPC reklamy byla rentabilní. Rozhodně si totiž nechci vytvářet ve Zlíně špatnou reklamu a reference. Ale klient má pak nad svými kampaněmi a penězi vetší přehled a hlavně ode mě dostává pravidelnou zpětnou vazbu v praktické podobě.

Jsem zkrátka PPC konzultant a specialista ze Zlína

Mám praxi v oboru PPC reklamy přes 3 roky a hlavně se věnuji komplexnímu online marketingu. Svým klientům dokážu vždy na 100% pomoci a posunout prodej jejich služeb a produktů hodně dopředu.

Reklamní kampaně nastavuji hned od začátku spolupráce profesionálně a efektivně. Poctivě a účelně strukturuji jednotlivé reklamní kampaně, které jsou naprosto přesně cílené. A jak už napovídá název „PPC reklama“ ( Pay Per Click neboli platba za proklik ), neplatíte za zobrazení reklamy, ale pouze za prokliky na Váš web/e-shop či Facebook stránku. Postupně kampaně ještě optimalizuji a maximalizuji jejich výkon ke spokojenosti vlastní i klienta. Z Vašich prodejů a úspěchu v podnikání mám prostě radost.

ppc reklama zlin

Zde standardní prokliková reklama na přesnou frázi „malování pokojů brno“ a stejně by se dala nastavit na frázi „malování pokojů zlín„.

Proč vlastně píši tento PPC článek?

Lidi hledají často ve vyhledávačích fráze jako „ppc reklama zlín“ nebo „správa PPC reklamy Zlín“ taky „ppc zlín“ i „ppc specialista zlín“ či „ppc konzultant zlín„. No a protože řeším z hlediska mého marketingu i tak důležité SEO, chci tyhle lidi ( zřejmě podnikatele ) přitáhnout.

správa ppc kampaní zlin

Praktická ukázka analýzy klíčových slov na frázi „ppc zlín„. Více informací o této užitečné analýze najdete v mém článku o klíčových slovech.

 

Co Vám přinesou moje PPC služby a jak spolupráce probíhá?

Svým klientům zvyšuji jak prodej služeb, tak produktů. Ať už to ve formě reklamy ve vyhledávací či obsahové síti Seznamu či Googlu, tak na Facebooku i pomocí retargetingu či SEO.

Na rozdíl od televizní reklamy nebo reklamy v rádiu, jde PPC reklama velmi přesně cílit (na přesné vyhledávací fráze, podle zájmů či demografických údajů). Navíc vidíte výsledky jejího průběhu na metrikách v jednotlivých reklamních systémech Skliku, AdWords i Facebooku a cena PPC reklamy je dostupná pro každého.

Přesvědčte se o její účinnosti sami. Mrkněte na mé reference a na to jak taková správa PPC kampaní probíhá. Také mrkněte na můj profil online markeťáka a rozhodně napište. Zastihnete mě i na mém Facebooku, kde najdete spoustu PPC a SEO tipů, jak uspět v džungli internetu. Nebo se můžeme pochopitelně setkat u kafíčka nebo piva ve Zlíně 🙂

Přeji úspěšný zbytek dne,

PPC konzultant/specialista, Martin Pšenica.

správa ppc kampaní zlín Nastavovaní PPCček, zřejmě pro někoho ze Zlína 🙂