I když se starám o reklamní kampaně klientům po celé ČR (Ostrava, Praha, Brno), přeci jenom je vždy lepší spolupráce na blízko. Ano, člověk si pak musí dávat o to větší pozor, aby odvedl kvalitní práci a správa PPC reklamy byla rentabilní. Rozhodně si totiž nechci vytvářet ve Zlíně špatnou reklamu a reference. Ale klient má pak nad svými kampaněmi a penězi vetší přehled a hlavně ode mě dostává pravidelnou zpětnou vazbu v praktické podobě.
Mám praxi v oboru PPC reklamy přes 3 roky a hlavně se věnuji komplexnímu online marketingu. Svým klientům dokážu vždy na 100% pomoci a posunout prodej jejich služeb a produktů hodně dopředu.
Reklamní kampaně nastavuji hned od začátku spolupráce profesionálně a efektivně. Poctivě a účelně strukturuji jednotlivé reklamní kampaně, které jsou naprosto přesně cílené. A jak už napovídá název „PPC reklama“ ( Pay Per Click neboli platba za proklik ), neplatíte za zobrazení reklamy, ale pouze za prokliky na Váš web/e-shop či Facebook stránku. Postupně kampaně ještě optimalizuji a maximalizuji jejich výkon ke spokojenosti vlastní i klienta. Z Vašich prodejů a úspěchu v podnikání mám prostě radost.
Zde standardní prokliková reklama na přesnou frázi „malování pokojů brno“ a stejně by se dala nastavit na frázi „malování pokojů zlín„.
Lidi hledají často ve vyhledávačích fráze jako „ppc reklama zlín“ nebo „správa PPC reklamy Zlín“ taky „ppc zlín“ i „ppc specialista zlín“ či „ppc konzultant zlín„. No a protože řeším z hlediska mého marketingu i tak důležité SEO, chci tyhle lidi ( zřejmě podnikatele ) přitáhnout.
Praktická ukázka analýzy klíčových slov na frázi „ppc zlín„. Více informací o této užitečné analýze najdete v mém článku o klíčových slovech.
Svým klientům zvyšuji jak prodej služeb, tak produktů. Ať už to ve formě reklamy ve vyhledávací či obsahové síti Seznamu či Googlu, tak na Facebooku i pomocí retargetingu či SEO.
Na rozdíl od televizní reklamy nebo reklamy v rádiu, jde PPC reklama velmi přesně cílit (na přesné vyhledávací fráze, podle zájmů či demografických údajů). Navíc vidíte výsledky jejího průběhu na metrikách v jednotlivých reklamních systémech Skliku, AdWords i Facebooku a cena PPC reklamy je dostupná pro každého.
Přesvědčte se o její účinnosti sami. Mrkněte na mé reference a na to jak taková správa PPC kampaní probíhá. Také mrkněte na můj profil online markeťáka a rozhodně napište. Zastihnete mě i na mém Facebooku, kde najdete spoustu PPC a SEO tipů, jak uspět v džungli internetu. Nebo se můžeme pochopitelně setkat u kafíčka nebo piva ve Zlíně 🙂
Přeji úspěšný zbytek dne,
PPC konzultant/specialista, Martin Pšenica.
Nastavovaní PPCček, zřejmě pro někoho ze Zlína 🙂
Naše know-how sdílím na sítích ↑ © 2018 - 2024 OnlineMarketak.cz GDPR a Cookies